חיפוש

הקליניקה שלנו ביד בנימין

ישנו מנעד של קשיים חברתיים. שהות במצב חברתי מתאתגר לאורך תקופה, משפיעה על בריאותו הנפשית של הילד/ה ועלולה להביא את הילד למצבי סיכון. רווחתו הנפשית של הילד קשורה לרווחתו החברתית. כישורים חברתיים טבעיים עבור חלק מהילדים, אך לא לכולם. ישנם ילדים הזקוקים ללמידת אסטרטגיות חברתיות. אסטרטגיות אלו ניתנות ללמידה, באמצעות הבנה קוגניטיבית ותהליך רגשי. התהליך מסייע ומשפר את מצבם ותפקודם החברתי של ילדים אלו.

הורים המזהים כי ילדם זקוק לתווך למיומנויות חברתיות פונים למרכז תעצומות ואנו נותנים מענה מקצועי באמצעות קבוצות חברתיות-רגשיות או טיפולים פרטניים בהם יוכל הילד לפתח מיומנויות חברתיות ולשנות דפוסים והרגלים, בשיטת טיפול ייחודית, הנותנת מקום לתהליך רגשי לצד גישה קוגניטיבית, עם היבטים משפחתיים. השיטה מותאמת בוורסיות שונות לגילאי גן, יסודי ותיכון.

הטיפול הינו קצר מועד של 12 מפגשים, למעט מקרי חרדה חברתית. כל המטפלים בתעצומות בעלי רשיון טיפול או ייעוץ, בעלי הכשרה בת שנתיים בתעצומות להתמחות בתחום החברתי-רגשי. 

המטפלים שלנו ביד בנימין

ורד זיו

יועצת משפחתית ומטפלת חברתית, מרצה במכללת תעצומות ומנחת הורים. מדריכת מטפלים.


.....

מורן סופן

יועצת חינוכית ( M.A), בוגרת המכללה של תעצומות לטיפול חברתי, מטפלת חברתית.


הטיפול הוא מפגש בין נפשות, המאפשר התבוננות פנימית דרך השתקפותן זו בזו.

מרים הופמן

עובדת סוציאלית במרכז להתפתחות הילד. בוגרת המכללה של תעצומות לטיפול חברתי, מטפלת חברתית. מנחת קבוצות לגיל הרך לילדים עם קשיים חברתיים ומעבירה קבוצות חברתיות בגנים.

מאמינה שקשר בריא, תקשורת טובה ושייכות זה המפתח לכל הדלתות. שמחה להיות חלק בתהליך המרגש הזה.

אבידן דרייפוס

יועץ משפחתי ומטפל חברתי.
בוגר המכללה של תעצומות לטיפול חברתי



העולם החברתי הינו עולם מרתק אשר ניתן להבנה ולמידה ומתוך כך, ניתן לשנות את הסטטוס החברתי.

הילה גולדנברג

יועצת חינוכית (M.A) , בוגרת המכללה של תעצומות לטיפול חברתי, מטפלת חברתית.

מאמינה בזכות של כל ילד וילדה להיות חלק ולהשתייך למעגל חברתי. המטרה של טיפול חברתי הוא להעניק מרחב בטוח לביטוי ומשחק , תוך תיווך נכון אשר מאיר לו את חוזקותיו החברתיים והאישיים יחד עם פיתוח וקידום של מיומנויות חברתיות.

תמר רחימי

יועצת חינוכית (M.A) ומדריכת הורים. מטפלת חברתית פרטני וקבוצתי. בוגרת תעצומות

"אני מאמינה שלכל אחד יש קול שרוצה להישמע, לב שמבקש להרגיש שייך. בעיניי, קשרים חברתיים הם הלב הפועם של הנפש. עם הקשבה אמיתית ונוכחות מחזקת, אפשר לעזור ליקרים לנו לפרוח מתוך מקום של ערך, שייכות ואהבה."

לינה גדות

יועצת חינוכית ( M.A), בוגרת המכללה של תעצומות לטיפול חברתי, מטפלת חברתית.

אני מאמינה שבכל אדם טמונה היכולת להגיע לקשרים חברתיים משמחים ומספקים. התהליך הטיפולי משלב פיתוח מודעות עצמית, חיזוק הביטחון העצמי, כלים קוגנטיבים ופיתוח של המיומנויות החברתיות. יחד עם חיבור והבנה של הסביבה החברתית בה האדם נמצא.

יפית פלדמן

יועצת חינוכית (M.A), לימודי ייעוץ זוגי ומשפחתי במכון ברקאי. בוגרת המכללה של תעצומות לטיפול חברתי, מטפלת חברתית.
לכל אחד מאיתנו צורך בסיסי בקשר, השתייכות וקרבה אמיתית. תפקידי בתהליך הטיפולי הוא ללוות בעדינות ובהקשבה אמפתית, ליצור מרחב בטוח לשינוי והתפתחות, ולטפח את המסוגלות החברתית שמאפשרת יצירת קשרים משמעותיים ובריאים..
המטפלים המומלצים שלנו

נחמה כהן

יועצת משפחתית (MA) האקדמית יפו, מטפלת חברתית מזה 10 שנים, מרצה ובוגרת ביה״ס למטפלים חברתיים תעצומות , מנחת קבוצות טיפוליות- אוניברסיטת בר אילן. עבודה עם מתבגרים ומבוגרים. מתמחה: בקשיים חברתיים, חרדה חברתית וקושי ביצירת קשרים. *אפשרות לטיפולים בזום.

העולם החברתי הינו עולם מרתק אשר ניתן להבנה ולמידה ומתוך כך, ניתן לשנות את הסטטוס החברתי.
במרוצת השנים פגשתי ילדים שחוללו שינויים מרגשים בעולמם החברתי ואני מאמינה שלכל אדם יש משהו ללמוד על תחום זה כדי להשיג רווחה נפשית טובה יותר.

יפה עמרני

קלינאית תקשורת, יועצת לגיל הרך (M.A.) ומטפלת חברתית. בוגרת המכללה של תעצומות לטיפול חברתי. עובדת עם ילדים , נוער ומבוגרים ומדריכת הורים. בקליניקה בירושלים ובזום


"הלב והנפש מובילים אותנו להישגים שלנו. אין שמחה כשמחת ילד, נערה או מבוגר שמגיעים אל השינוי החברתי המיוחל. מזמינה אתכם לצאת איתי למסע משותף להגשמת יעדים וחלומות אנושיים"

שלומית מוסרי בן הרוש

יועצת חינוכית ( M.A), בוגרת המכללה של תעצומות לטיפול חברתי, מטפלת חברתית.

חיוך הוא הדרך להגיע אל הלב. לכל ילד מגיע ההזדמנות לחברה טובה ומיטיבה. מיומנויות חברתיות ניתן ללמוד להתאמן ולחזק את השריר החברתי.

שיר ניר

עו"ס קלינית תואר שני מאוניברסיטת בר אילן, מדריכת סטודנטים במכללת תעצומות. בעלת ניסיון של מעל 15 שנה בטיפול בילדים, מתבגרים, מבוגרים והדרכות הורים. מטפלת בגישה אינטגרטיבית המשלבת בטיפול גישות וכלים שונים על מנת לאפשר התאמה לכל מטופל .

אני מאמינה כי רווחתו הנפשית של הילד מושפעת ממצבו החברתי. לכל אחד מגיעה הזכות להרגיש שייך, רצוי, בעל ערך וחבר טוב, וכי בכוחו של קשר טיפולי להוות מקום לריפוי, הזדמנות לצמיחה ושינוי.

מירב שלזינגר

מטפלת חברתית-רגשית. יועצת חינוכית.M.A אוניברסיטת בר אילן. בוגרת לימודי cbt תל השומר. בוגרת המכללה של תעצומות לטיפול חברתי. מטפלת בילדים, בנוער ומדריכת הורים.
מאמינה בטיפול כמרחב לצמיחה ושינוי. פוגשת את האדם שמולי בסקרנות ובלב פתוח. מאמינה שכל אחד שרוצה שינוי בתחום החברתי יכול בתהליך נכון וקבלת כלים מתאימים להתקדם ולהשיג את המטרה שהציב לעצמו.

עמיר טודר

מטפל רגשי חברתי, יועץ חינוכי, מנחה ציוותי הוראה וקבוצות חברתיות. תואר שני M.A ביעוץ חינוכי, בוגר המכללה של תעצומות לטיפול חברתי. מטפל בילדים, נוער ומבוגרים

כולנו רוצים קשרים משמעותיים בחיים, אך מצד שני כשנמצאים בחברה עולים אתגרים. תחושות שאני לא אהוב, שלא רוצים אותי, שאני לא מובן או לא מוערך. בטיפול נפתח את היכולת ליצור קשרים טובים, הדדיים ומשמעותיים מלאי ביטחון סיפוק והנאה.

חנית דידי

יועצת חינוכית(M.A) אוניברסיטת בר אילן מטפלת חברתית, מלווה צוותי הוראה בתחום החברתי בוגרת מכללת תעצומות לטיפול חברתי


"מאמינה כי שייכות חברתית משפיעה על הדימוי והביטחון העצמי של הילד, ומשפיעה על רווחתו האישית, הלימודית וההתנהגותית. טיפול חברתי מסייע להרגיש שייך, נתמך ומובן, ומאפשר לילד להתפתח ולהנות מהזדמנויות חדשות."

סוגי טיפול

טיפול חברתי רגשי

לדחיה חברתית פנים שונות, יש הדחויים עקב קושי במיומנויות, יש הדחויים בעקבות שונות, יש ללא סיבה ניכרת לעין וישנם הדחויים בגלל דינמיקה חברתית שהתפתחה בכיתה.  לקשיים אלו ואחרים אנו נותנים מענה במפגשים פרטניים, אחד על אחד ומתירים את הקשר הסבוך אט אט יחד עם המטופל , מעמיקים בסבלנות ובהקשבה רבה. ככל השהגיל צעיר ההורים מעורבים יותר כיוון שאנו מאמינים בכוחם של ההורים להשפיע ולתווך מיומנויות חברתיות, לסייע לילד בתחום החברתי ולהעניק לו רשת ביטחון חברתית. 

הטיפולים הינם מבוססים על תהליך רגשי לצד השיטה הקוגניטיבית התנהגותית, לטיפול זה מתאימים ילדים מכיתה ד' עד גילאי הבגרות המאוחרים, בעלי רצון לשינוי בתחום, הנכונים למאמץ.

קבוצה חברתית ריגשית

לקבוצה יש כוח רב, בתיווך מיומנויות חברתיות, בפרט אם יש מבוגר אשר מלווה את תהליך התיווך וההקניה. ברבות שנים, החל והעמיק מודל העבודה שלנו בקבוצות. והתפתחו מודלים לעבודה קבוצתית טיפולית בהתאם לשלבי ההתפתחות. 

הקבוצה היא קבוצת 'רכבת' והטיפול מורכב מ 14 מפגשים, עד 10 ילדים בקבוצה, ונועד ללמד קודים חברתיים בעזרת מפגשים קבוצתיים בהם מתרחש תהליך רגשי של הפנמה והתנסות באסטרטגיות והתנהלות חברתית. הקבוצות נפרדות לבנים ובנות.
היתרון בקבוצת רכבת, הוא היכולת של הילד להשתתף בקבוצה מעבר ל14 מפגשים, לפי מידת הצורך.

לפני ההצטרפות לקבוצה מתקיים מפגש פרטני עם ההורים והילד לבדיקת התאמה לקבוצה החברתית, במידה ואין התאמה תינתן המלצה והפניה למענה המתאים. באמצע התהליך יש מפגש עם הורי הקבוצה ובסיום התהליך יש מפגש הורים פרטני לסגירת מעגל ומשוב.

אנו במרכז תעצומות מאמינים כי בכוחם של ההורים להשפיע ולתווך מיומנויות חברתיות, לסייע לילד בתחום החברתי ולהעניק לו רשת ביטחון חברתית. לכן אנו משתפים את ההורים ומדריכים אותם באופן אישי לקידום התהליך העובר על ילדם בהתמודדות עם דחייה חברתית ועד רכישת מיומנויות חברתיות.

הדרכת הורים

מתאים לטיפול בילדים בגילאי 2-6
אנו מקיימים הדרכות הורים פרטניות בכדי שההורים יוכלו לסייע לילדיהם בתחום החברתי
ולהעניק להם כלים פרקטיקות ורשת ביטחון חברתית אורך הטיפול כ6 מפגשים.

מתעניינים בטיפול באחת מהקליניקות שלנו?

להרשמה לקליניקות


הורה 1:
נייד הורה 1:
הורה 2:
נייד הורה 2:




תעודת זהות:
תאריך לידה (יש לרשום את התאריך בפורמט: DD/MM/YYYY) :
מגדר:
כיתה:
מעוניינים בטיפול:

אני מאשר.ת לפנות לצוות החינוכי בעת הצורך ובלבד שיעשה בתיאום עימי מראש

איך שמעת עלינו ?: